zaterdag 5 oktober 2013

Eindelijk weer eens een berichtje van mij.....

Zoals jullie kunnen zien heb ik wederom, gips en een nieuwe kunststofbrace, het gaat nog heel moeizaam met mijn hand, vingers en pols. Maar ik heb een geweldige revalidatie-arts en handtherapeute en die willen nog steeds met mij verder gaan en daar ben ik natuurlijk superblij mee. Met mijn linkerhand haken probeer ik nog steeds en heb inmiddels wat werkstukken af, haaknaald 5 is nu echt mijn favoriet en de clover amour haaknaald vind ik persoonlijk super. Deze haaknaald is wat langer dan de gewone clover. Nu dit was weer mijn blogje en wens jullie allemaal een fijn weekend met veel zon! Groetjes Gerrie.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

knap hoor om hier toch mee te haken, sterkte alsnog enne mooi werkstukken laat je zien

liefs jenneke

janny zei

Zoooo jij hebt niet stil gezeten, meid wat een leuke, mooie dingen.
Lekker fleurig en fijn dat het gaat ondanks links.
Je krijgt wel een heel leuk effect met dat garen zeg zonder steeds aan en af te moeten hechten hihi heb ik echt een hekel aan al die draden!!
Fijn weekend, groetjes Janny.

Betsy zei

Fijn om te lezen dat er toch nog aan de revalidatie wordt gewerkt. Ik hoop echt voor je dat je er baat bij hebt en wat meer kunt gaan doen met je hand. Zou wel heel fijn zijn.

Je hebt ondertussen wel weer heel fleurige dingen gehaakt.

fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angeline zei

Mooie dingen heb je gehaakt ondanks die 'ellende'met je arm...je bent een doorzetter dus waarschijnlijk gaat het allemaal wel weer goed komen...ik ga in elk geval voor je duimen!

lieve groetjes en een fijn weekend!
Angeline

Linda zei

Knap hoor doorzetter die je bent, lekkere kleurrijke werkstukken en de Clover amour is bij ook favoriet, fijn weekend meis xx Linda

Anoniem zei

je hebt heel veel moois gemaakt! Succes met alles.

Antoinette zei

Ik vind het knap hoor Gerrie, en ook nog zo mooi gehaakt.
Je bent wel een echte doorzetter ! Respect.
Die clover amour heb ik ook , ben er ook heel tevreden over.

Angélique zei

Wat een doorzettingsvermogen heb je toch Gerrie! Moet je nu toch eens kijken wat een mooie werkstukken je hebt gemaakt! Ik heb ontzettend veel bewondering voor je hoe je dat al jaren zo klaarspeelt. Succes met de therapie, hopelijk levert het dit keer wel een hoop vooruitgang op.

Haakmuts zei

Gerrie wat ben je toch een kanjer dat je ondanks je beperking aan je arm toch steeds weer van die wonderschone dingen maakt.

Ik heb diep respect voor je.

Groetjes van Claire