zondag 17 november 2013

Sneeuwmuis, kerstboom en de groepsfoto!

Ik weet het Sinterklaas is nog maar net in het land, maar toch wil ik graag deze foto's plaatsen op mijn blog. De 7e muis is klaar en de bijbehorende kerstboom, maar oh ik zie nu pas dat Oliver geen oren heeft, dus die zal ik nog vlug even maken. Maar desondanks plaats ik de groepsfoto, nog niet aangekleed voor Kerst dat is mij nog veel te vroeg, maar dat komt wel als de tijd daar rijp voor is. Hartelijk dank voor de patronen Antoinette, ik heb het met heel veel plezier gemaakt. Groetjes Gerrie.

25 opmerkingen:

Betsy zei

Oh, wat zijn ze mooi geworden en wat lijkt dat leuk, zo samen om de kerstboom! Met wat lichtjes en andere versiering erbij is het een prachtig sfeervol tafereeltje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Amarins zei

Wat is dit een gaaf stel zeg, beauty's. Groetjes, Amarins

Rema designs zei

Wat een prachtig stel

Groetjes Rebecca

marmarel zei

Fantastisch gemaakt en een prachtige groepsfoto!

Dinah zei

Ohhhh wat mooi !!!! echt heel erg leuk zo met z'n allen om de kerstboom. Ben je al een beetje in de stemming voor kerst.

Lieve groet, dinah

Anoniem zei

Oohhh zo mooi, wat een leuke groep muizen. :) :)

Angélique zei

Hihi, was mij niet opgevallen dat Oliver geen oren heeft, maar hé, nobody is perfect! En je hebt op faceboek al ervaren dat heel wat muizendames al verliefd op hem waren ;-) (ook mensen-vrouwen ;-) )
Ik vind het een super mooie groep geworden, helemaal prachtig! Heel sfeervol!

janny zei

Wat vlot!!!!
Heel erg leuk zo bij elkaar een schattig groepje heb je, leuk van die kleine kerstlichtjes in de kerstboon die bij de Dickens huisjes in de bomen worden gehangen worden niet warm en zijn heeeel klein.
Misschien een idee!
Ben benieuwd wat je nu weer gaat maken voor leuks!

Groetjes Janny.

Tutti haakt en zo zei

wauw heel erg mooi zo samen!

Agnes zei

Erg leuk zo allemaal samen!

Gr Agnes

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wauw prachtig

Monique van den Berg zei

Wat zijn het toch fantastische muizen. Wie weet heeft Oliver zijn oren wel lekker onder zijn muts verstopt. Het is tenslotte winter ;-)

Groetjes, Monique

Margaret zei

Ik ben een klein beetje jaloers hoor dat jij ze allemaal al af hebt. Ik heb er drie af dus ik weet niet of het nog ga redden dit jaar. Maar ze staan heel mooi bij jou.

Guusje, zei

Wat een ontzettend mooi en leuk stel.

Marbada zei

Oh die zijn echt leuk zeg!!

Antoinette zei

Prachtige groepje bij elkaar Gerrie, daar mag je trots op zijn ;)
Met deze kou denk ik ook dat Oliver's oren in de hoed zitten.

Larissa zei

Wow wat een mooi stel zo bijelkaar! Heel mooi gedaan.

Liefs,
Larissa

joycie zei

Wat zijn ze leuk! Heb alles afgezocht maar helaas is dit patroon nergens meer te krijgen. Erg jammer want ik had graag zo'n zelfgemaakt winters tafereeltje gehad!

Unknown zei

Such excellent work!

Studio Kaufmann zei

What a lovely group of mice. This is so cute. Merry Christmas.

made by ineke zei

was even aan het neuzen op je blog
wat een prachtige dingen maak je zeg!
en die deken ....zo mooi!
groetjes ineke

joyce zei

Hoi ik wil ook beginnen met de muizen, maar wat ishet beste katoen voor deze muizen, glanzend of niet glanzend. ik kom eer niet zo uit. ik heb al verschillende creaties gezien, maar nergens staat erbj welk garen men gebruikt. bij de patronen staat kantoen van schoeller maar dat is niet meer te koop.
groet joyce

Unknown zei

Hoi. Ik vraagt kan dat kerst muizen patroon bestellen.? Ik vindt toch erg leuk kerstmuizen met haken... gr.Ans

Unknown zei

Prachtig gehaakte kerstgroen. Ik heb de patronen van mijn overleden moeder, maar mis het patroon van de kerstboom. WEET U HOE IK DAAR ALSNOG AAN KAN KOMEN?

Unknown zei

Is er nog n mogelijkheid om de patronen te verkrijgen?