dinsdag 1 mei 2012



Hoe dat kan weet ik niet, maar de kleuren van de foto's zijn niet meer zo helder vind ik sinds de nieuwe Blogger Look, maar ja, zoals jullie zien heb ik Baked Goods afgewerkt en er een ornamentje van gemaakt.
Verder ben ik met een borduurwerkje bezig van LHN Sampler Lady, ik hou mij niet aan de originele kleuren, want ik heb zoveel restjes borduurzijde en borduurstof dat ik die eerst wil opmaken. Eigenlijk is die stof geschikt voor 2 draadjes DMC maar dit is voor mij zo moeilijk met die hand, dus dan maar zo, hoewel het mij wel steekt hoor. Verder wil ik jullie vertellen dat het met mijn hand en onderarm niet meer goed komt. Het komt uit mijn ruggenmerg, de details zal ik jullie besparen. Erasmus Ziekenhuis gaat kontakt opnemen met andere doktoren, dus maar weer afwachten. De spieren in mijn rechterarm geven geen signaal meer naar mijn hand. Ben er erg van geschrokken en down. Ik weet natuurlijk echt wel dat er ergere dingen bestaan, maar voor jezelf moet je alles weer even op een rijtje zien te krijgen. Nu verder wens ik jullie weer een fijne creatieve week toe!!! Groetjes Gerrie.





4 opmerkingen:

Linda zei

Ach lieve Gerrie wat naar om te lezen en ik snap heel goed dat je down bent, in je hart was er ws. toch de hoop dat het nog zou beteren met je hand en dan nu deze mededeling. Zo'n hard gelag dat zal je weer een plekje moeten geven, heel veel sterkte en je mag mij altijd mailen, hoor!! Liefs Linda.

Angélique zei

Ow, wat een naar nieuws! Je bent al zo lang aan het emmeren, maar altijd met hoop in het achterhoofd en nu wordt het zo definitief.
Heel veel sterkte!
Ik weet dat je overal oplossingen voor vindt en dat je met je positieve instelling en doorzettingsvermogen heel ver komt (jij kunt ondanks die hand veel mooier en veelzijdiger handwerken dan ik), maar ik begrijp heel goed dat je nu niet vrolijk bent en tijd nodig hebt om deze tegenslag een plekje te geven.

Je borduurwerk ziet er weer prachtig uit en je nieuwe werk schiet ook al behoorlijk op. Weet je al hoe je die gaat afwerken?

Anna zei

Dag Gerrie, heel veel kracht en wijsheid wens ik je toe.

Ik heb een tip voor je mbt de kleuren van de foto's: zorg ervoor dat ze iets 'overbelicht' zijn. Dan zijn de kleuren op je blog mooier. Met een spiegelreflexcamera kun je dit handmatig instellen. Met een pocketcamera in moet je in ieder geval de flits uitzetten en zo veel mogelijk omgevingslicht gebruiken.

Ria's Creaties zei

Wat een mooi borduurwerkje,mooie kleuren.
Ik wenst je het beste toe,en blijf hopen.
Groetjes ria.