maandag 27 februari 2012

Wederom een omslagdoek en een leuke tashanger!!!

 Deze omslagdoek wilde ik voor mijzelf haken, maar mijn moeder van 93 jaar vond hem heerlijk warm en heeft hem meegenomen, dus van de restjes sokkenwol ben ik maar wederom een omslagdoek aan het haken,
 Aan deze tashanger moet nog lintjes en kraaltjes komen, maar ik ben een beetje aan het lummelen, want de oproep voor de operatie is binnen, 7 maart ga ik onder het mes, in Dirksland, 6 weken vloeibaar en 6 weken rusten.
Toch ga ik er nu tegen aan hikken en 6 maart begint ook een nieuwe revalidatietherapie aan mijn hand en pols in het Erasmus in Rotterdam.
Hoe ik het allemaal moet organiseren is nog de vraag, maar ik heb geen keus.
Oh dit wil ik nog even vertellen, ik ben ook nog aan het borduren, met 1 draadje DMC, heerlijk vind ik dit, een foto zal ik in het volgende berichtje plaatsen.
Groetjes Gerrie.

10 opmerkingen:

Angélique zei

Mooi toch, dat je je moeder letterlijk zo veel warmte kunt geven?
Het is ook een prachtige omslagdoek.
Ook je tashanger is super!
Heel veel sterkte de komende periode, zowel voor , als tijdens, als na de operatie, maar ook met de revalidatie. Tjeetje wat een drukte.

Ennuh... één draadje?!?!? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet. Heel knap dat je dat voor elkaar krijgt.

Unknown zei

que bonito!!!!

Betsy zei

Mooie omslagdoek! Daar zal je moeder zeker blij mee zijn.
Veel sterkte de komende tijd. Er komt zo wel heel wat op je af.
De muis is zo leuk, zelfs zonder lintjes en kraaltjes :)
Ik ben benieuwd naar je borduurwerk. Dat moet wel heel fijn zijn, zo met 1 draadje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Linda zei

Wat een pracht je omslagdoek en wat heerlijk dat je je moeder er zo blij meegemaakt hebt. Goh dus jij weet de datum, ik heb helaas nog niets gehoord, ik wil je alvast met alles heel veel sterkte wensen want het is niet niks wat je allemaal op je boordje krijgt. Ben wel heel benieuwd naar je borduurtje, liefs Linda.

Ria's Creaties zei

Wat een prachtige omslagdoek,en een schattige tashanger.
Groetjes ria.

Marleen zei

leuk als je zoiets moois aan je mama kan geven! mooie kleuren heb je gebruikt voor de omslagdoek. veel sterkte met operatie en herstel komende tijd!

Moos zei

Mams loopt er warmpjes bij. Leuk!!!!
En je nieuwe omslagdoek is prachtig meis!

Je oproep is binnen. Nu kun je je langzaam voorbereiden meis. Alvast heel veel sterkte en we duimen voor een voorspoedig herstel!!!!!!

Elizabeth zei

Wat prachtig, Gerrie... En dan te beseffen dat je het allemaal links hebt gedaan. En alles even keurig, wat ben je toch een enorme doorzetter!
Ik kan me goed voorstellen dat je tegen de ingreep en alles wat er mee samen hangt opziet..., heel veel sterkte in de komende periode. Het is echt niet niks.

Groetjes, Elizabeth

Jacqueline zei

Zo knap.. wat je allemaal gemaakt hebt! En zo precies allemaal..
Sterkte in de komende tijd, hoor!
Groetjes Jacqueline

Ateljee de Kraal zei

Hoi Gerrie,

Ik heb jou een hele tijd geleden eens een mail gestuurd, om te vragen hoe je zo'n omslagdoek maakt.
Nou kijk maar ens op mijn blog, dit is het resultaat en ik denk dat er nog wel eens 1 gaat volgen, zo leuk om te doen.
Hartelijke groet Hanneke