zaterdag 15 februari 2014

Blogpauze........

Is even uit de lucht. Zit momenteel wederom in het gips, een andere aanpak is begonnen, middelvinger bewust gebroken, in een kromme stand in het gips gezet, elke week wordt het eraf gehaald en de stand gemeten, daarna een paar millimeter rechter getrokken en dan weer gips. Dat gaat een aantal weken duren, misschien wel maanden, dan mijn ringvinger en uiteindelijk mijn pink. Dus nu gips en een harde leren brace, zoals jullie misschien wel kunnen bedenken, wil alles beslist niet vlotten. Verder ben ik nog verschrikkelijk moe van die Pfeiffer. Ik pruts een beetje voor mijzelf, maar blijf wel jullie blogs volgen hoor. Verder wens ik jullie nog een super fijne week met de Olympische Spelen. Groetjes Gerrie.

9 opmerkingen:

Angélique zei

Gerrie, ik hoop van harte dat die ellende dan ook echt afgelopen is. Heel veel sterkte, ik zal je wel missen, hoor!

Ria's Creaties zei

Gerrie ik wenst je heel veel sterkte toe.
Ik hoop dat de behandeling resultaat gaat opleveren.
Grts ria

janny zei

Heel veel sterkte met alles, nu lekker lezen!!!

Groetjes Janny.

Tony zei

Hallo Gerrie. Van harte beterschap ze kunt nu niets doen en dat lijkt me erg.Groeten Tony

Monique van den Berg zei

Wat een gedoe. Hopelijk helpt het en ben je erna vanaf.
Heel veel sterkte en beterschap.

Groetjes, Monique

Anoniem zei

Hoi Gerrie, beterschap met het herstel en je deken is prachtig geworden, groetjes Roos.

Anoniem zei

veel beterschap

Betsy zei

Heel veel sterkte toegewenst, Gerrie. Gelukkig heb je nu wat afleiding met de Olympische Spelen. Heb jij ook zo genoten van het schaatsen vanmiddag?

lieve groet,
Betsy

Antoinette zei

Hoi Gerrie,
Wat vervelend weer voor je, maar ik hoop dat je er straks beter uitkomt en je weer lekker aan de haak kan.
Voor nu, heel veel beterschap, geniet van de Olympische spelen :)
Liefs, Antoinette