zondag 24 februari 2013

Post.......

Gisteren werd er een hele leuke kaart door de post bezorgd, het was afkomstig van Linda (Minimoek) een kaart die is omgehaakt, je vindt er een tutorial van op de blog: http://minimoek.blogspot.nl. Heel hartelijk dank Linda. Verder ben ik aan het borduren, het patroon is afkomstig van CCN, Liberty Lane, maar daar zet ik Monte Gordo Portugal onder, want ik hoop het haar binnenkort te overhandigen, omdat ik weet dat zij erg van borduren houdt en zeker 6 maanden van het jaar in Monte Gordo woont. Nu zoals bij velen van jullie sneeuwt het weer voor de verandering, verlangen jullie ook zo naar het voorjaar? Groetjes Gerrie.

8 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een lief kaartje van Linda!
En je borduurwerk wordt natuurlijk weer zo mooi, ik doe het je nog steeds niet na ;-)
Fijne zondag!

Amarins zei

Wat een prachtig patroon ben je aan het maken, super. En de kaart is ook erg leuk!
Groetjs, Amarins

Unknown zei

Oh wat een super leuk patroon

janny zei

Leuke kaart en weer een super borduurwerk waar je mee bezig ben. Daar zal ze vast blij mee zijn.
Groetjes Janny.

Tineke zei

Leuk kaartje heb je ontvangen van Linda, schattig met dat gehaakte randje.
Je bent met een mooi borduurwerk bezig, leuke patroontjes zijn het altijd van CCN,
Groetjes Tineke

Linda zei

Hey, lieverd wat een prachtig borduurpatroon waar je mee bezig bent en ik zie dat je kaart is aangekomen, hij ziet er op de foto toch wel leuk uit!Liefs Linda.

Elizabeth zei

Linda heeft de lente al een beetje bij je gebracht via de kaart, leuk doet ze dat hè?
Wat maak je toch altijd prachtige borduurwerken Gerrie.., schitterend!

Groetjes, Elizabeth

Carin zei

Wat een leuke kaart en je borduurwerk is ook weer prachtig.