zondag 30 september 2012

Pumpkin Cottage...

Op het ogenblik ben ik met Pumpkin Cottage bezig, ik vind het zelf een heel leuk patroon en passend bij de herfst.
Alleen heb ik er de komende weken weinig tijd om het af te maken, ik moet alleen nog de onderste rand borduren.
Mijn moeder van 93 ligt in het ziekenhuis in Zoetermeer, dat wil zeggen dat ik erg veel onderweg ben met het openbaar vervoer,
2 uur heen en 2 uur terug, bezoek van half 4 tot half 8. Dan nog mijn eigen revalidatie in het Erasmus M.C. in Rotterdam.
Dus mijn dagen zijn meer als gevuld, met als gevolg dat ik 's avonds geen puf meer heb om te borduren.
Het linnen dat ik gebuik is 32ct. en dat was in het begin heel moeilijk voor mij om te borduren met mijn linkerhand.
Maar doorgezet en zie hier het resultaat.
Dus ik hoop dat jullie dit net zo'n mooi patroon vinden als ik en geniet vandaag nog even van het hele mooie en zonnige weer.
Groetjes Gerrie,.

9 opmerkingen:

Grit zei

This is so lovely.
Liebe Grüße Grit

Angélique zei

O Jeetje Gerrie... heel veel beterschap voor je moeder (mooie leeftijd!) en heel veel sterkte en kracht voor jou.
Mooi borduurwerk is het!

Anoniem zei

prachtig gemaakt gerrie en ik wens je sterkte met je moeder maar ook met jezelf
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Moos zei

Hij is prachtig meis.
Maar wat een heen en weer gereis!
Heel veel sterkte met revalideren en beterschap voor je mams!

Tineke zei

Heel veel sterkte met je moeder Gerrie. Paas goed ook op jezelf.
Het borduurwerk is prachtig.
Groetjes Tineke

Manuela zei

The Cottage is very beautiful.

Best wishes Manuela

Anoniem zei

prachtig borduurwerk, sterkte met alles

Marloeskreatief zei

Een prachtig borduurwerk sterkte met het gereis en je moeder Gr. Marloeskreatief

Carin zei

Beterschap met je moeder !!

Je borduurwerk is weer prachtig.