maandag 30 januari 2012

bloggerdag

Afgelopen zaterdag een geweldig leuke dag gehad.
Daarvoor wil ik iedereen bedanken, wat een creativiteit, geweldig om dat te zien in het echt, schitterend borduurwerk, tassen, ami's, armbanden maken van de lipjes die op blikjes zitten, viltwerk,
kadootjes gekregen, van Jeanet een mooie bol catania katoen en een centimeter,  een schattig engeltje van  Betsy, oh ja prachtige dekens en natuurlijk de hartelijke ontvangst van Elizabeth, echt te gek en wat een lekkere lunch, ook Catherine die lekkere kwarkbollen had gemaakt.
Ik hoop van harte dat dit nog eens een vervolg heeft, de dag was echt veel te kort.
Nu een omslagdoek op de foto gezet, gemaakt van sokkenwol en is bestemd voor mijn dochter!!
Komt goed uit met deze koude dagen!!
Hartelijk dank Elizabeth, dat jij dit voor ons hebt geregeld en georganiseerd.
Groetjes Gerrie.

5 opmerkingen:

Marjo zei

Ha het was een geslaagde dag hè?
Ik hoop dat er een vervolg komt, de dag was inderdaad veel te kor ...

Liefs
Marjo

Hallo Peetje zei

Een zeer geslaagde dag, leuk om je eens te ontmoeten en wat maak je mooie ami's..daar ben iktoch wel een beetje jaloers op ;-)

Angélique zei

Aan de reacties overal te lezen denk ik zeker wel dat er een vervolg komt, iedereen is zo enthousiast! Ook ik heb genoten en vond het enorm leuk om je ontmoet te hebben! Graag tot een volgende bloggerdag ;-) (en tot die tijd zoals we dat al een tijd doen ;-) )
Wat zal je dochter blij zijn met die prachtige omslagdoek!

Tineke zei

Het was zeker een hele leuke dag en ook ik hoop dat er een vervolg komt.
Groetjes Tineke

Betsy zei

Het was inderdaad een supergezellige dag. Leuk om elkaar eens te ontmoeten en al die mooie werkstukken van anderen te zien.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn