vrijdag 16 december 2011

Kerst 2011

8 opmerkingen:

Elizabeth zei

Aaaah, wat een schatje is dit..., moet je dat neusje nu toch eens zien! Een lekker stevig kerstmanneke heb je daar staan.

Groetjes, elizabeth

Unknown zei

Adorable!

janny zei

Een schatje hoor leuk gedaan weer!
Groetjes Janny.

☼ Carolina ☼ zei

nice!
hugs from Chile
c@

Annett zei

Soooo süß! Ein toller Weihnachtsmann! Liebe Grüße - Annett

Created by Essie zei

Wat een schatje is dat

Liefs
Esther

Saskia zei

Hihi... superleuk!!

Ik kom hier ook even langs om mijn
Poekie Project
voor te stellen... een knuffel haken, breien, naaien voor de kindjes van de kinderkankerafdeling van het UZ Gent. Misschien wil jij ook mee helpen? Alvast bedankt om een kijkje te komen nemen!

Groetjes, Saskia & Poekie :)

Miranda zei

Wat een leuke blog zeg!
Zie veel mooie dingen voorbij komen.
Ik wilden u nog heel erg bedanken,voor de zeer leuke en lieve kerst sokjes.Ik heb ze gelijk een leuk plekje gegeven.Ik ben er enorm blij mee.Rebecca heeft ze netjes bij me bezorgd.
Nogmaals mijn enorme zeer grote dank.

Groetjes,
Miranda