woensdag 12 oktober 2011

Eventjes een mededeling!!!!

Ik heb al een tijdje niets op mijn blog gezet, maar dat heeft een reden,
mijn hand en pols van mijn rechterarm zitten al 3 jaar in het gips.
Begin november ga ik naar het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam en bespreken dan wanneer
ik word opgenomen.
Van mijn rechterhand kan ik nog alleen de duim gebruiken en de rest is
verkrampt tot een vuist.
Dus ik heb het even rustig aan gedaan met het haken en vanaf morgen
heb ik weer een ami af, misschien niet zo perfect gehaakt en afgewerkt,
maar de lol is weer terug en wij gaan weer verder met oefenen met mijn
linkerhand.
Groetjes Gerrie.

7 opmerkingen:

Angélique zei

Ja, ik miste je al.
Wat vervelend dat er geen verbetering in zit, hopelijk doen ze er snel wat aan.
Ik ben wel benieuwd naar je ami, is vast weer een heel leuke!

ivoorwit.blogspot.com zei

Sterkte gewenst. Hopelijk levert het verbetering op. Wat knap dat je zoveel mooie dingen kan maken ondanks al deze narigheid. Groeten van Thea R.

Céline zei

Goh, wat knap dat je dan al die jaren met je andere hand kunt handwerken. Heel veel beterschap en ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.
Groetjes Céline

Created by Essie zei

Sterkte ermee en toch knap dat je dan kan haken.

Groetjes
Esther

Elizabeth zei

3 jaar in het gips, Gerrie? Dat is toch niet vol te houden? Hoe handwerk je dan? Met je linkerhand, terwijl je rechts bent?
Oh, wat en straf als je creatief bent. Ik weet het wel hoor, niemand kan zijn handen missen, maar toch...
Ik hoor altijd wel hele goede berichten van het Erasmus; er zitten kundige mensen hoor.
Sterkte met alles en ook al maak je hierdoor niet zoveel, schrijf toch maar lekker een blogberichtje hoor!

Groetjes, Elizabeth

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Tjonge al 3 jaar in het gips ,wat knap dat je dan gewoon(het zal met veel moeite zijn) zulke mooie dingen kunt maken.Ik hoop voor je dat ze in het erasmus wat voor je kunnen betekenen.
Sterkte met alles.
Lieve groetjes Agnes

janny zei

Hihi daar en je weer ik dacht al dat je je hand rust wilde geven nu je naar het ziekenhuis moet binnenkort.
Ik vind en vond het al die tijd al zo knap dat je alles links doet terwijl je rechts bent!!
Omdat ik je goed ken weet ik ook dat je niet zo snel opgeeft!!
Rustig aan hoor geef je handen toch rust je heb jezelf ermee!
Groetjes Janny.